شرکت ها با VPN می توانند دفاتر خود را بهم متصل کنند

اتصال دفاتر مختلف یه شرکت به همدیگر با خرید VPN و خرید کریو

connect-officces

اگر کسب و کار کوچک شما دارای دفاتر متعددی است، ممکن است بخواهید بدانید که چطور می تواند یک VPN یا شبکه خصوصی مجازی برای اتصال آنها روی اینترنت راه اندازی کرد. این به شما اجازه خواهد داد که با خرید VPN و خرید کریو فایل ها و منابع را به اشتراک بگذارید به طوریکه گویا در یک شبکه به طور فیزیکی به هم متصل بوده اید. در این مقاله، بر روی روش های متداول VPN بحث می کنیم و نرم افزاهایی که شما می توانید برای استفاده در شبکه های کسب و کارهای کوچک از آنها استفاده کنید.

پروتکل های متداول اتصال VPN

برای اتصال همه شبکه ها به همدیگر از طریق VPN، بهتر است اتصال در هر روتر شبکه اصلی مکان ایجاد شود، که نیاز به یک روتر یا یک دروازه با قابلیت VPN دارد. شما VPN های بسیاری را پیدا خواهید کرد که دسترسی از راه دور به کاربران به خارج از دفتر پشتیبانی کنند، برای مثال هنگامیکه کارمندان شما از WI-FI هتل، فرودگاه یا حتی منازل آنها استفاده می کنند. اینکار احتیاج به این دارد که کامپیوتر، موبایل یا دیگر دستگاه های شما از سرویس VPN یکسانی استفاده کنند. اطلاعات کاملتر و خرید VPN را می توانید توسط سایت parsvpn.onlineبدست آورید.

در اینجا پروتکل های اصلی VPN را خواهید یافت:

PPTP : به طور کلی حداقل امنیت را دارد. با این حال برای فراهم آوردن دسترسی از راه دور برای کاربران خارج از دفاتر، PPTP به صورت بومی ویندوز و اغلب سیستم های عامل و دستگاه های موبایل را پشتیبانی می کند. اما زمانیکه کاربران از شبکه های متصل می شوند که اجازه گذر از VPN را ندارند مشکلاتی در اتصال بوجود می آید.

L2TP / IPsec: امنیت آن بهتر از PPTP است، اما معمولا راه اندازی آن پیچیده تر است. برای دسترسی از راه دور به کاربران خارج از دفاتر شما، این فن آوری روی بیشتر کامپیوتر ها و دستگاه های موبایل پشتیبانی شده است اما مشکلات اتصال مشابه PPTP دارد.

SSL: به طور معمول برای اراده دسترسی به خارج از دفاتر طراحی شده است، نه اتصال درون شبکه داخلی. این اتصال از طریق مرورگر وب ایجاد شده است و نیازی به کلاینت VPN روی کامپیوتر یا دستگاه ندارد.

OpenVPN: به طور معمول شامل روتر ها با یک سیستم عامل منبع باز است. برای ارائه دسترسی از راه دور به کاربران خارج از دفاتر، کاربران باید کلاینت OpenVPN را روی دستگاه های خود نصب کنند، زیرا به صورت بومی توسط ویندوز، مک یا دستگاه های موبایل پشتیبانی نمی شود. اما از مشکلان PPTP و L2TP/IPsec برخوردار نمی باشد.

روتر VPN خود را بسازید

اگر شما می خواهید در هزینه های خود صرفه جویی کنید می توانید روتر VPN خود را با تهیه سخت افزارها مانند DD-WRT، Tomato بر روی روتر وایرلس ارزان تر در سطح مشتری ایجاد کنید. اما DD-WRT و Tomato با سرور OpenVPN  و کلاینت می آیند، بنابراین شما می توانید اتصالات سایت به سایت را انجام دهید و همچنین دسترسی از راه دور برای کارکنان خارج از دفاتر را نیز ارائه دهید. با این حال، همه روترهای وایرلس قادر به پشتیبانی از این نوع سخت افزارها نیستند.

هر چند هر دو  این گزینه های سخت افزار ابزارهای شرکت را اضافه می کنند، روترهای وایرلس به طور کلی برای استفاده های سنگین دفاتر طراحی نشده اند و دارای CPU، حافظه و منابع ذخیره سازی کم است. ما این نرم افزارها را برای شبکه های کوچکتر که در هر مکان تا دوازده کاربر دارند پیشنهاد می کنیم.

راه اندازی نرم افزار VPN

اگر شما تنها نیاز به اتصال 12 یا تعدادی کمتری از کاربران از طریق VPN دارید، ممکن است استفاده و خرید VPN را بجای ایجاد روتر VPN برای هر محل در نظر بگیرید. در اینصورت پیشنهاد ما بهترین ارائه دهنده سرویس های VPN یعنی parsvpn.netمی باشد. این نرم افزارها می توانند به اشتراک گذاری فایل و منابع، پیام متنی و اتصالات دسترسی از راه دور را پشتیبانی کنند.

خرید VPN و خرید کریو در parsvpn.net

این ورودی در خرید فرستاده شده است. پایاپیوند به آن را نشانه‌گذاری کنید.