چطور می توان انتقال پورت VPN را انجام داد؟

خرید VPN کاربران را قادر به انتقال پورت می کند

انتقال پورت یک ویژگی مهم بدون که بسیاری از کاربران اینترنت قادر نیستند فعالیت های روز به روز خود را انجام دهند. به منظور لذت بردن از اینترنت بدون محدودیت، کاربران نیاز به ویژگی انتقال پورت دارند که معمولا از طریق خرید VPN بدست می آورند. در اینجا نگاهی به ویژگی انتقال پورت و انواع و کاربردهای آن می اندازیم.

ویژگی انتقال پورت چیست؟

Port

تعدادی از روترها به طور پیش فرض همه تلاش های اتصال توسط دستگاه روی اینترنت به دستگاه ها در شبکه محلی کاربر را مسدود می کند. این چیزی است که ترافیک ورودی نامیده می شود. اگر شما مایلید دستگاه هایی روی اینترنت داشته باشید که اتصال به شبکه محلی را ایجاد کند (به طور مثال، شما یک دوربین IP از سرور FTP دارید که شما نیاز دارید از طریق اینترنت قابل دسترس باشید)، باید روتر خود را مجددا پیکربندی کنید. سه راه برای انجام آن وجود دارد:

  1. (Universal Plug and Play (UPnP

اگر هر دو روتر شما و دستگاه روی شبکه محلی UPnP را پشتیبانی کنند، پس نیازی به تنظیمات دستی روتر نیست. پیکربندی به طور خودکار انجام می شود.

  1. انتقال پورت، به عنوان Inbound Firewall Rules نیز شناخته شده است

شما گزینه ای برای ایجاد قوانین انتقال پورت که به دنبال هدر هر بسته ورودی است و یا هم بلوک یا انتقال آن به دستگاه های مشخص شده روی یک شبکه محلی دارید. این بر اساس پروتکل های اینترنت مبدا،پورت های TCP مقصد و دیگر ویژگی های بسته دارد. بسته ها با کاراکترهای متنوع می توانند به دستگاه های مختلف فرستاده شده باشد.

انواع انتقال پورت:

دو نوع از انتقال پورت وجود دارد، که موارد زیر هستند:

  1. انتقال پورت اختصاصی

IP ها یا پروکسی اختصاصی تنها روی پروتکل OpenVPN کار می کند. هنگامیکه شما یک IP اختصاصی یا ویژگی انتقال پورت از سرویس VPN داشته باشید، نیاز دارید که پشتیبانی مشتری با کارکنان فنی را از طریق یک درخواست درباره موارد زیر آگاه سازید:

  • مکانی که شما IP را می خواهید.
  • می خواهید کدام پورتها باز شده باشند.
  1. انتقال پورت پویا (دینامیک)

انتقال پورت پویا کلاینت SSH شما را تبدیل به سروری پروکسی SOCKS می کند. SOCKS زیاد مشهور نیست اما به طور گسترده ای برای برنامه ها یا ابزارها اجرا می شود تا اتصال اینترنت با استفاده از سرورهای پروکسی را تقاضا کند.

کدام انتقال پورت توصیه می شود؟

اگر پس از خرید VPN هنوز درباره نوع انتقال پورت مطمئن نیستید، انتقال پورت اختصاصی بهترین گزینه برای شما است. انتقال پورت اختصاصی سرویس شدیدا توصیه می شود به خصوص برای سرویس های VoIP، که بسیاری از کاربران اینترنت نمی توانند بدون آنها زندگی کنند. شما می توانید به آسانی با ارائه دهندگان جهت خرید VPN تماس بگیرید و برای انتقال پورت اختصاصی درخواست بدهید.

اغلب ارائه دهندگان VPN ویژگی فایروال NAT را ارائه می دهند که به کاربران اجازه تغییر پورت های آنها را می دهد. شما باید به وب سایت ارائه دهنده VPN که تمایل دارید ویژگی فایروال NAT را دریافت کنید (یا وب سایت ارائه دهنده VPN کنونی شما) نگاهی بیندازید تا بسته ها و قیمت ها را ببینید. فایروال NAT یا انتقال پورت درون VPN شما کار خواهد کرد بنابراین فرآیند پیکربندی اصلا سخت نخواهد بود.

خرید VPN در سایت parsvpn.net